Λόγοι επιστροφής προϊόντος είναι οι ακόλουθοι:
1. Δικό μας λάθος
2. Κατεστραμμένο προϊόν
3. Ελαττωματικό προϊόν
4. Προϊόν με ημερομηνία λήξεως που έχει ήδη παρέλθει κατά την παράδοση του προϊόντος
5. Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης.
6. Επιθυμία του πελάτη να επιστρέψει και να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο
– Στην περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής. Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους μας, σας επιστρέφουμε μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
– Εάν παραλάβετε την παραγγελία σας και στο εσωτερικό του υπάρχει κάποιο προϊόν που έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά του, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, είτε τηλεφωνικά στο 2541077706 είτε με e-mail στο olinapharmacy.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή της κατεστραμμένης συσκευασίας είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του κατεστραμμένου δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.
– Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (π.χ. χαλασμένη αντλία κ.λ.π) θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής για την αντικατάσταση αυτού, είτε τηλεφωνικά στο 2541077706 είτε με e-mail στο olinapharmacy.gr. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του ελαττωματικού δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.
– Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, είτε τηλεφωνικά στο 2541077706 είτε με e-mail στο olinapharmacy.gr. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του ληγμένου προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του κατεστραμμένου δεν επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση του ληγμένου προϊόντος, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
– Όταν ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη ή έχει καταργηθεί ή αντικατασταθεί από ένα άλλο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το ηλεκτρονικό μας φαρμακείο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά και θα σας ενημερώσουμε για την όποια αλλαγή πρέπει να γίνει προκειμένου να λάβετε το σωστό και κατάλληλο για εσάς προϊόν. Στην περίπτωση όμως που δεν έχει προηγηθεί καμία επικοινωνία και εσείς παραλάβετε προϊόν διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει, και το προϊόν αυτό δεν αποτελεί αντίστοιχο και ανάλογο αυτού που είχατε παραγγείλει, τότε θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, είτε τηλεφωνικά στο 2541077706 είτε με e-mail στο olinapharmacy.gr για την άμεση αντικατάστασή του. Στην περίπτωση αυτή, η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος είναι απαραίτητη. Οι χρεώσεις για την αποστολή του νέου προϊόντος και την παραλαβή του λανθασμένου δεν επιβαρύνουν τον πελάτη. Το λανθασμένο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, να μην έχει αποσφραγιστεί (εάν ήταν σφραγισμένο), να μην έχει ανοιχτεί, να μην έχει φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από οποιοδήποτε έντυπο ή οδηγίες υπήρχαν στην αρχική συσκευασία του.
– Στην περίπτωση επιθυμίας του πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, όλα τα κόστη αποστολής και/ή αντικαταβολής θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη. Το προϊόν που θέλετε να αντικαταστήσετε πρέπει να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση, να μην έχει αποσφραγιστεί (εάν ήταν σφραγισμένο), να μην έχει ανοιχτεί, να μην έχει φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από ο,τιδήποτε υπήρχε στην αρχική συσκευασία του.
Επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής ενώ σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το olinapharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το olinapharmacy.gr και στο τηλέφωνο 2541077706. Μεμονωμένες αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές και θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου. Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:
Δικαίωμα Yπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς οποιαδήποτε αιτιολογία. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένα τρίτο πρόσωπο, πλην του μεταφορέα, και υποδειχθέν από εσάς απέκτησε την κατοχή των προϊόντων.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση με την επωνυμία Ηλιάδου Όλγα, που εδρεύει στην Μιαούλη 84 & Ικονίου, Τ.Κ. 67100, Ξάνθη, support@olinapharmacy.gr για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνετε να επικοινωνείτε πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας στο 2541077706, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, θα πρέπει να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση δηλαδή η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων προδιαγραφών και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνέπειες της Υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το olinapharmacy.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά. Οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών και φέρετε ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών που θα προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.
Για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:
Αποστέλλετε το προϊόν στην έδρα της Επιχείρησης στην Ξάνθη, οδός Μιαούλη 84 & Ικονίου, Τ.Κ. 67100. Αφού συσκευάσετε το προϊόν με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε : α) το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο – απόδειξη), β) ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα και γ) το έντυπο υπόδειγμα υπαναχώρησης που περιλαμβάνεται στους παρόντες όρους χρήσης, ή οποιαδήποτε δήλωση υπαναχώρησης προσιδιάζει σε αυτό. Για την αποστολή του προϊόντος προτείνεται η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη ενώ όλα τα έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το olinapharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
ΠΡΟΣΟΧΗ, Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων. Μεμονωμένες αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές και θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
Για περαιτέρω πληροφορίες και απορίες σχετικά με τη διαδικασία αποστολής του προϊόντος σε εμάς μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2541077706.
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.